چهارشنبه، آبان ۲۷، ۱۳۸۸

یه چیز جالب کشف کردم. شاید هم یه معجزه!! یه بازی با اعداد مربوط به تاریخ تولدم!!


من متولد 3 آبان 1361 هستم. یعنی 1361/08/03. این عدد سه و هشت رو داشته باشین تا بقیه ش رو بگم.

- روز تولدم ظاهرا دوشنبه بوده. یعنی سومین روز هفته!!

- حالا تاریخ تولدم رو به هجری قمری تبدیل می کنم. می شه: 1403/01/08. هه هه... دوباره هشت داره و سه!!

- حالا همه عددهای تاریخ تولد قمری منو تک تک با هم جمع کنیم: 8+0+1+0+3+0+4+1= 17
دو تا رقم این عدد بدست آمده رو هم با هم جمع می کنیم. 7+1= 8 (بازم شد هشت!!)


خب تبریک می گم... اینم یه معجزه از الناز!! راستی، تولدم دقیقا یه روز قبل از تاسوعا بوده... فکر کنم به خاطر تاریخ تولدم هم که شده، دیگه یادم بمونه تاسوعا کی بوده و چه اتفاقاتی توش افتاده. به هر حال من از این به بعد می خوام تولدم به قمری رو هم جشن بگیرم. ایول سه آبان = هشت محرم...

۲ نظر:

پیام گفت...

فامیل جان چشم نخوری! واقعا من به تو افتخار میکنم!
تا دیر تر نشده تولدت هم مبارک :)

Elnaz Forouhari گفت...

مرسی فامیل جان :d