جمعه، آبان ۰۸، ۱۳۸۸

- بعد از مدتها آپدیت های بلاگر رو پذیرفتم!! خیلی سعی کردم قالب جدید رو یه جورایی شبیه قالب قبلی در بیارم. ساده ست، ولی دوستش دارم. چون کامنت دونی خود بلاگر رو گذاشتم روش، کامنت های قبلیم دیگه دیده نمی شه. هنوز بلد نیستم درست و حسابی PHP رو به HTML تبدیل کنم تا بتونم اون قبلیه رو هم بذارم کنار جدیده!! بعدا یه کم بیشتر باهاش سر و کله می زنم...

- یکی نیست بگه: خیلی تند تند وبلاگت رو آپدیت می کنی، به قالبش هم گیر می دی؟!

- راستی، وبلاگ های زیر رو هم با یکی از دوستهای خلم راه انداختیم. الان زوده راجع بهش صحبت کنم. چون هنوز مطلب خاصی توشون نذاشتم!! قراره راجع به انیمیشن باشن. یکیشون فارسیه، یکیشون انگلیسی...
- به نظر می یاد بیست و هفت سالگیم خوب شروع شده... سه آبان تولدم بود. من و دوستم ماندانا تولدمون دقیقا توی یه روزه. البته اون دو سال ازم کوچیکتره. از مشهد اومد تهران و با هم تولد گرفتیم. کلی بهم خوش گذشت، ولی اون طفلی وقتی برگشت سرما خورده بود...

- دیگه اینکه... این روزها سرم رو با یه سری چرت و پرت گرم کردم. ولی باز خوشحالم دوباره دارم روتین شرکت می رم. پارسال خیلی خیلی تنبل شده بودم.

- یه تعداد از برنامه هام برای مواقع بیکاریم اینا هستن:
برنامه های سه بعدی رو بهتر یاد بگیرم - یه انیمیشن شخصی بسازم - برای خارج رفتن تحقیق کنم - فیلم و انیمیشن ببینم - پیانو یاد بگیرم - زبان بخونم (انگلیسی و آلمانی) - ورزش کنم - توی فروم و مجله گاما بیشتر فعالیت کنم - گهگاهی به دوستام زنگ بزنم - و یه تعداد کار کوچیک دیگه...
اول آبان اینها رو روی یه کاغذ نوشتم و گذاشتم کنار میزم. امیدوارم پشت گوش نندازمشون...

۲ نظر:

Neginete گفت...

tavallodet mobarak famil jan! omidvaram ke tamame karhaye emsalet ro joloye cheshmet negah dari o anjam bedi!:) yeki az behtarin 27 salegiha ro barat arezu mikonam!

Elnaz Forouhari گفت...

مرسی نگین جان. لطف داری :*